loading...
دودانگه بزرگ - بهبهان
ارسال اطلاعات

از شما دوست گرامی تشکر می کنیم که از این سایت دیدن فرمودی . لازم به ذکر است که مطالب مندرج در سایت نیاز به تکمیل شدن بیشتر دارند و اگر شما دوست گرامی از اهالی محترم یکی از روستاهای تابعه این دهستان هستی و یا مطالبی درباره این دهستان و یا روستای خود داری و فکر می کنی که می تواند جهت هر چه بهتر و کامل تر شدن این مطالب شود ، خوشحال می شویم که با ما در میان بگذاری تا به مطالب مندرج اضافه شود .   

هر گونه نظر ، پیشنهاد و انتقادی از شما عزیزان باعث خوشحالی و دلگرمی تهیه کنندگان این سایت می باشد. از شما خواهشمندیم تا با راهکار و مطالب ارزنده خود همراه با ما گامی هر چند کوچک برداشته باشیم در راه معرفی دهستان خود .

نحوه فرستادن و ارسال مطالب :

1- ارسال مطالب مورد نطر به ایمیل mehdi6484@gmail.com

2- نوشتن مطلب خود در قسمت نظرات وبلاگ هر موضوع سایت

3- نوشتن مطلب مورد نظر در قسمت نظرات وبلاگ همین بخش

مهدی بازدید : 51 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران:

به حادثه ای که چند روز پیش رخ داد و بسیاری از اهالی روستا و بخصوص جوانان  و کسبه این دهستان را ناراحت کرد، توجه شما را جلب می کنم.

به نقل از دودانگه نیوز و به نقل از اداره پست بانک دهستان دودانکه چندی پیش تعدادی از نیروهای شرکت طرف قرارداد با شرکت مخابرات خوزستان به دکل مخابراتی دهستان مراجعه و با برداست دستگاه کنتور اینترنت پر سرعت و همچنین مرجوع دادن دستگاه متصل به سیستم مخابرات در داخل مخابرات به شرکت اسپانسر و متصل کننده رویای اینترنت پر سرعت را برای این دهستان برای همیشه نابود کرد.

این خبر به تایید منابع محلی و رسمی رسیده است.

این خبر درحالی ارسال می گردد که چندی پیش نماینده مردم شهرستان بهبهان در مجلس با مراجعه به دهستان در مسجد فاطمه زهرا سلام اله علیها با مردم این دیارکهن و شهید پرور به گفت و گو پرداخت.

ویکی از مسائل مطرح شده بحث اینترنت پرسرعت مخابرات یا همام ای دی اس ال بود که با تماسی از طرف اقای شریعتی با شخصی ثالث وعده وصل این مهم تا ۳۱ شهریور سال جاری سال۹۳ را داده بود و پس از گذشت ۴ هفته از وعده ایشان کلا پروژه تعطیل شد.

این اولین باری نیست که وعده های دروغین به این دهستان کهن و شهید پرور و انقلابی می دهند و این رفتارها با این دهستان دیگر امری عادی شده است.

مهدی بازدید : 23 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)
مدت های زیادی است که در کوه های بدیل شکار جانوران صورت می گیرد و متاسفانه هیچ برخوردی با شکارچیان محلی و غیره صورت نمی گیرد و همین امر موجب از بین رفتن برخی گونه های جانوری در این منطقه شده ویا در حال نابودی هستند .

شکار یک قلاده کفتار در دی ماه ۹۲ توسط آقای ...

شکار یک قلاده کفتار در دی ماه 92

مهدی بازدید : 21 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

روستاهایی که از طریق دهستان دودانگه  و شهر تشان صاحب اینترنت پسرعت مخابراتadsl خواهند شد.

این روستاها  شامل اسامی زیر می باشند و هر روستایی که جزو لیست زیر نباشد فاقد اینترنت پرسرعت خواهد بود. ولی این وعده اینترنت پرسرعت تاکی عملی شود خدا می داند ولی طبق صحبت های اخیر تا اواخر و اوایل شهریور ماه و مهرماه امسال ۹۳ سیستم اینترنت دهستان دودانگه راه اندازی خواهد شد.

شهرویی – کردستان بزرگ – پرچله زار – حسین آباد شیخ – قلعه پولادی – کردستان کوچک – دودانگه بزرگ – اسلام آباد علیا – قلعه کعبی – اسلام آباد – اسد آباد – گروه پدافند هوایی بهبهان – تاکائیدی – آهنگران – حیات آبادمجیدی – مشهد – چهاردهی سهراب – چهاردهی عسگر – تل کهنه – ثارا… – ده ابراهیم – شهرک طالقانی – شهرک وحدت – درونک – لنگیر علیا – چم – شاه پیرآباد – یوسفی – قالند سفلی – ویسی

مهدی بازدید : 39 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)
آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس" border="0">

بخش شدن دهستان دودانگه وعده ای که بعد از34 سال عملی نشده است


دودانگه نیوز : دهستان دودانگه با جمعیتی بالغ بر 18000 نفر و محسوب شدن به عنوان قطب کشاورزی شهرستان بهبهان همچنان در حد دهستان باقی مانده و وعده های مسئولین جهت بخش شدن این دهستان ۳۶ سال است که عملی نشده است .

جمعیت

این روستا در دهستان دودانگه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱٬۳۰۸ نفر (۲۷۴خانوار) بوده‌است. اکنون ( سال 1392) و با توجه به امار های استخراجی از دهیاری این روستا به نظر میرسد جمعیت این روستا جمعیتی بالغ بر بیش از 1900 نفر بوده و بیش از 330 خانوار دارد.

گزارش

بخش شدن دهستان دودانگه وعده ای که بعد از۳۶ سال عملی نشده است

دودانگه نیوز : دهستان دودانگه با جمعیتی بالغ بر 18000 نفر و محسوب شدن به عنوان قطب کشاورزی شهرستان بهبهان همچنان در حد دهستان باقی مانده و وعده های مسئولین جهت بخش شدن این دهستان ۳۶سال است که  عملی نشده است .

به گزارش دودانگه نیوز، دهستان دودانگه بزرگ یکی از بخش های مهم از توابع شهرستان بهبهان واقع در استان خوزستان می باشد . این دهستان جزء بخش مرکزی بهبهان محسوب می شود که بخش مرکزی خود با وسعتی معادل 2086 کیلومتر مربع ، برزگترین بخش بهبهان به شمار می رود نسبت به سه بخش دیگر آن که عبارتند از زیدون ، تشان و بخش آغاجری که در سال 91 ، بخش آغاجری از بهبهان جدا شد و به شهرستان تبدیل شد .
 
 
جالب تر از همه ان جاست که روستای تشان با گرفتن تعدادی از توابع دهستان دودانگه به بخش تبدیل شد و اکنون نیز در تقسیمات کشوری به عنوان شهر تشان شناخته می شود و دهستان دودانگه پس از گذشت ۳۶ سال همچنان دهستان مانده است.
اخباردودانگه-۱۰۰۲ در ۲۲ شهریور ۱۳۹۳
درباره ما
Profile Pic
باسلام. از اینکه این وبلاگ را برای مشاهده انتخاب کردی ممنونم . از شما دوست گرامی تقاضا می کنم جهت پربارتر شدن مطالب این سایت، اگر اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات داری،مطالبت رو یا در قسمت نظرات وبلاگ برام بفرست یا به این ایمیل برام ارسال کن mehdi6484@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    اهل کدام روستا هستی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 888
  • بازدید کلی : 16,807
  • کدهای اختصاصی